Badalona - Mollet a peu

• Posted on: 19 April 2014
  • By: dani

Avui he fet una excursió d'aquestes que es podrien anomenar "urbanes", anar a peu caminant des de Badalona Centre (tocant al mar) fins al centre de Mollet (en concret fins l'estació de rodalies Mollet-Santa Rosa).

Segons google maps la ruta que sugereix és d'aproximadament uns 16km, amb un temps estimat d'unes 3 hores.

Si ens fixem en aquesta ruta veurem que és ben fàcil, es tracta només de seguir el curs del riu Besòs, fins arribar a la B-500 on creuarem el pont per entrar a Mollet.

De fet la part més complicada del recorregut és creuar tot Badalona i Santa Coloma fins trobar el camí del riu, en aquest tram m'he mig perdut però he anat creuant carrers amb molta pendent pels barris de Santa Rosa de Santa Coloma i els voltants del "fondo" (el china town). Després de sortir del laberint finalment he trobat el camí del riu Besòs. Al principi asfaltat i després de terra, però sempre molt planer. Anem deixant a l'esquerra ciutat meridiana, i veient la fàbrica de ciment abans d'arribar a Montcada. El camí sempre segueix just a la banda dreta del riu. Està en molt bon estat, tot està molt verd i no hi ha cap resta d'escombraries ni brutícia, i l'aigua del riu és prou neta. Es poden veure tota mena d'ocells i amfibis. Seguim el camí un cop passat Montcada i ens endinsem a la part menys transitada, a aquesta banda només he trobat alguna gent en btt. Finalment arribem al pont de la B-500 (on just hi ha un Lidl tocant a Sant Fost), creuem el pont cap a l'esquerra i ens endinsem a la vila de Mollet, tot recte fins el final trobem l'estació de tren on podem tornar a la gran ciutat.

Tot el recorregut es pot fer bé a peu o en bici de muntanya. A peu són unes 3 hores, en bici aproximadament la meitat.

Podeu veure tot el recorregut en fotos al Flickr Fotos del trajecte Badalona-Mollet seguint el Besòs

Un tram del camí

Contenido relacionado

Terrades vist des de l'ermita de Santa Magdalena

• Posted on: 10 May 2015
Terrades des de Santa Magdalena

La foto de la setmana és la vista del poblet de Terrades, des de l'ermita de Santa Magdalena.

Aquest cap de setmana vam fer la petita excursió a peu que, des del Santuari de la Salut (que per cert és un fantàstic hotel), arriba fins a aquesta ermita després d'uns 45 minuts a peu. El track de la excursió el podeu trobar a Wikiloc.

Escània en 10 frases

• Posted on: 21 August 2014
  • By: dani
Una casa típica d'Escània i la seva bandera

Dia d'impàs. Avui deixem Skane per anar cap a Göteborg on passarem els 4 últims dies del nostre viatge per Suècia. Al migdia ha sortit el nostre tren des de Malmö a Göteborg. Hem deixat el nostre Bed & breaakfast a Tomelilla i en direcció cap a Malmö hem recorregut tota la costa sud-occidental. Entre altres coses hem visitat el punt més meridional de Suècia.

Com no hem vist gaires coses destacables avui intentaré fer un resum sobre el que hem après d'Skane i per què és diferent de la resta de Suècia.

El far de Mölle (Kullagardens) i les marsopes (dia 6)

• Posted on: 18 August 2014
  • By: dani
Lunch al "Flickornas Lundgren"

Un altre dia a Escania, avui encara a una petita stuga (caseta) al costat d'una granja al camp, a les afores d'un poblet (Förslöv), al nord de Helsinborg.

EL dia s'ha llevat gris, fred i plujós. Uns 14 graus de temperatura, i pluja que pràcticament no ha parat en tot el dia. En aquesta situació hem hagut de renunciar al pla que teniem per avui, anar a fer una volta per Kullaberg, una peninsula de la costa nord-occidental d'Skane, i ho hem substituit per una volta en cotxe pels voltants.